Polen, Kent och Pyjamaspartyn♥

Idag har det varit skola som vanligt, och jag har fått jobba ifatt allt jag missat eftersom jag har varit väldigt sjuk nu den senaste veckan :( Stannade hemma från skolan på onsdagen och vi hade även Franska prov då, så jag kommer få göra det förr eller senare. Nästa vecka har jag prov i Historia på Onsdag och Engelska på Torsdag. Får plugga rejält nu i helgen, haha. Idag när jag skulle hem stötte jag på en gammal vän. Han var så söt att han tjusade mig hem, och riktigt obehagligt var det, fast roligt! Haha han körde på ett gupp och sen ner för en backe och jag satt där bak och skrek hela tiden bromsa haha! Dessutom var jag i Polen (Igen) Förra helgen! Denna gången var det tyvärr inget lyxhotell, men det var fint ändå♥ Tog dock inte särkilt många kort, för typ hela stället var dött ;o Vi bodde en bit utanför Gdansk, så vi fick passa på att åka in till Centrum på lördagen och shoppa lite! Jag köpte en jättefin svart ny vårjacka, love it! Det köpcentrum jag var i hade 5 våningar och var gigantiskt! Man kan gå där i timmar utan att tröttna, dom hade verkligen allt! Dock köpte jag inget mer på dena resan, men jag ska ändå snart till väla :) Vi var där från Fredag kväll till sent på natten på Söndagen. Men flyget blev försenat i 3 timmar! Först trodde dom det var en bomb i en övergiven väska, så dom fick tömma hela flygplatsen och det snöade där ute! Fick stå och frysa i en halvtimme... inte så kul. Sen var flyget försenat i en timme. Sedan skulle dom byta hjul på flygplanet och sen var det tekniska problem. Usch, då var jag riktigt sur! Men som tur var där ingen bomb i väskan det var falskt alarm och jag kom hem säkert :) Imorgon ska jag ha pyjamasparty med min kompis Sofie, ska defenitivt se på Melodifestivalen! Ska dessutom färga håret (Kolla förra inlägget)
 Sen nästa vecka igen ska jag kanske sova över med Johanna och sen Luka. Längtar verkligen efter mina kompisar, det var verkligen länge sen jag sovde över med någon kompis, mest för att jag inte hunnit och har varit utomlands ;/ Men nu ska jag iallafall inte resa förrän i maj, då blir det Mallorca och Då ska även Brossan med♥
 På söndag ska jag och pappa till Malmö och kolla på bandet Kent! Dessutom ska jag ha på min öronploppar! Men jag ser ändå fram emot det :)




Shoppingcentert i Gdansk:








Kommentarer
Postat av: Sofie ;)

Vad coolt shopping center :)

2010-04-27 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0