Färga håret!

Äntligen ska jag färga håret igen! Det var ett tag sen jag färgade mig (Oktober). Sist jag färgade håret hade jag brun färg, men denna gången ska jag färga håret... Rött ^^ Jag ville egentligen ha mycket rödare färg eller svart hår men det fick jag absolut inte. Aja får nöja mig med dena hårfärgen sålänge ;) Har ju brunt nu, fast man ser blonda slingor däruppe osv. Längtar verkligen, ska bli så himla roligt och se vad alla ska säga haha.
 Mina föräldrar var helt negativa mot detta men jag lyckades övertala pappa tillslut. Dessutom så är det mycket lättare nu med min laptop att importera bilder in i laptopen eftersom jag har 300 bilder på den.
 Och på den förra datorn så skulle den importera just alla även om jag redan hade dom, men som tur gör inte dena laptopen det. Dessutom går det mycket snabbare♥ Annars hade jag sportlov förra veckan, var meningen att jag skulle sitta och studera och göra mina läxor men det blev inget av det haha :) Hade bland annat matteprov idag, men jag tror det gick bra! Istället för att plugga har jag spenderat mycket tid vid gSm och varit ute och gått promenader haha. Annars så har jag varit med mina kompisar idag, Roksana och Cornelia :) Ska gå och se på film nu, är ändå ganska trött. Ska försöka sortera bort alla plagg från golvet också haha ;)




Min hårfärg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0