Världens sötaste tröja♥

Äntligen är jag framme i BudaPest! Jag kom igår, och såklart så var flyget försenat så vi fick vänta en halvtimme. Sen stod en lyxig bil och väntade på oss, som körde oss till vårt hotell :) Vet dock inte vad hotellet heter, ska kolla upp det! Iaf, igår så orkade vi inte åka in i själva Centrum så vi stannade på hotellet och åt middag. Jag var verkligen super hungrig, eftersom jag bara hade druckit till frukost! Hade nt ätit på säkert 8 timmar! Men jag är van :) Idag har vi tagit massor med tåg, taxi och tunnelbanor överallt. Vi promenerade även en hel del, och även om jag hade på mina sneakers så är mina fötter helt slut! Skönt att äntligen få vila efter ha varit ute i 10 timmar. Denna gången tog vi med laptopen också! Och det funkade galant, så den kommer jag ta med framöver när vi åker på semester! Annars ligger den bara uppe på vinden och skräpar. Just nu kollar jag på Legally Blondes 3, en superbra film verkligen! :) Massa rosa, det passar mig! Pratade även om Thailandsresan, som tycärr nt kommer ske förrän mamma fyller 50, alltså 2,5 år. Men en god nyhet är att vi kommer Bankok♥ Mamma var helt anti till det, eftersom hon inte är en "storstadtjej" vilket jag är och efter allt som hänt nu, men jag lyckades övertala henne haha :) Kommer spara rejält med pengar tills dess! Men jag har redan spenderat mitt förskott på mitt kort! Tex på min Cupcake klänning som jag köpte på tradera, har dock inte fått hem den än men den ligger nog i brevlådan när jag kommer hem ;) Sen så vill jag köpa ett nytt smyckesställ! Var inne på att köpa ett hello kitty smyckesställ i rosa. Sen köpa smycken till smyckesstället såklart på Cocoo.se och Candied Poisson! Btw, köpte världens sötaste tröja idag, en tröja med Mimmi Pigg! Sen har den också storbrittaniens flagga på kläderna med texten "london Girl" Vilket passar mig! :) Nu ska jag titta klart på filmen och Chilla. Tyvärr har jag nt min Usb-kabel med mig, så bilder får ni när jag kommer hem på Torsdag!




Kommentarer
Postat av: Bästa Bluueebeerry c:

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT som få c: <3

2010-07-31 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0