Pasta och annat Mums♥

Idag har jag jobbat, vilket är supertrist när det är så varmt! Som tur så gick det fort och jag jobbar ju bara om söndagarna. Och jag har ju ganska mycket ledigt, med tanke på alla semestrar, och annat så jag har nt jobbat på 3 veckor nu! Jag ska jobba nästa söndag också, sen har jag semester igen! Nästa resa går till Gdansk, och jag var ju där för nt så länge sen, jag skrev ju ett inlägg om hur shoppingcentert såg ut där! Denna gången ska vi bo på ett lyxhotell som ligger lite på landet på en fin herrgård :) Det blir spa-behandlingar, hänga vid jacuzzin och shopping som gäller! Sen ska jag även besöka Budapest, som ligger i Ungern. Det blir första gången för mig som jag besöker Ungern. Det ska vara en av Europas finaste huvudstäder! Det får vi väll se sen ;) Förutom att jobba har jag arbetat i trädgården, vilket är ganska så jobbigt, men kul! :) Vi har bland annat sågat ner massa träd, rensat ogräs och vattnar blommerna! Man var helt slutkörd senare! (Bilder kommer senare!) Men som tur kom räddningen! Jag har precis ätit, och inte vad som helst utan min favoriträtt!♥ Pasta med räkor och svamp! Pappas eget recept dessutom :) Där är så gott att man nästan svimmar! Nu ska jag göra efterrätterna till imorgon! Kan ni gissa vad det är? Det börjar med vitchoklad... och slutar med Mousse ;)



Pastan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0