Maria♥

För nt så länge sen, så hälsade jag på Maria! :) Vi hade aldrig träffats förut, så det var lite pinsamt i början. Men som tur så tog det nt så lång tid förrän båda snackade förfullt ;) Hon åkte tåg ner hit och blir här en vecka, tyvärr så hade vi bara denna korta stunden på oss, nästa gång så ska vi planera i tid! :)
Först så åkte vi till deras lilla "sommarstuga" och gick ner till stranden. Det var otroligt varmt, så vattnet svalkade riktigt mycket! Sen så blev vi lite crazy och hade lerkrig haha! Resultatet kan ni ju själva se på bilderna... Sen blev det sovis hos mig, så vi gick ner till affären och köpte lite smått och gott. Sen tittade vi mycket på film, och jag var riktigt trött. Jag kämpade till och med för att hålla mig vaken! Sen satt vi mest vid datorn och aa, jag kanske nt borde gå in på detaljerna haha ;) Obs, det är min gamla Puma bikini xD



Blygisarna haha :)




Sandigt!






Kommentarer
Postat av: katterna

Jätte fint<3

2010-07-31 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0