Ledsen för dålig uppdatering!

Som rubriken lyder, jag var väldigt trött både idag och igår. Har en sån huvudvärk efter konserten igår! Jag var på Helsingborgsfestivalen med Sofie, och det var supermycket folk! Trots allt stod vi längst fram. Vi såg bland annat Calle (2:a i idol), Sean Banan, Amy m.m. Amy hade jag redan autografer från, var ett fan av henne när jag var yngre. Sean banan sålde sin sigel "Skaka Rumpa" och var bara tvungen att köpa den. Var supernervös när han kom fram och skrev sin autograf till mig! Han var supertrevlig, precis som alla andra var :) Sen på kvällen satt jag vi laptopen och kollade på gammla avsnitt av Total Drama Island. Haha, tycker Owen är så rolig!" Sen somnade jag direkt! Hon åkte hem från en stund sen, just nu städer jag mitt rum och packar väskan, ska till Farmor och Farfar imorgon och stanna där tills Onsdag. Då blir det massa motion som gäller och nyttig mat! Farmor har ju diabetes, och det accepterar jag. Men både jag och Farfar är sockerfreaks haha xD Nu ska jag städa vidare!







Kommentarer
Postat av: Bästa Bluueebeerry c:

NAWW vill se Sean Banan , det är ju en livslevande banan! :c

2010-07-31 @ 21:22:09
Postat av: Luka

sv:Haha ok men dte verkar ju så mysiga ö,Ö

2010-08-01 @ 12:05:35
URL: http://lukaa.blogg.se/
Postat av: Luka

Sv:Mamma köpte det till mig så jag vet inte och jag tror inte hon vet för hon shoppar hela tiden hon frågade tom vart har du fått det ifrån x)

Jag bara dig haha xD

2010-08-01 @ 12:07:42
URL: http://lukaa.blogg.se/
Postat av: sandra :)

SKAKA ROMPAAAN :D

2010-08-05 @ 21:22:13
Postat av: Elisabeth (L)

Jag var oxå där o sen den dan jag såg Sean så har jag tyyp nördat skaka rumpa låten hela tiden.. ;PP<3

2010-08-06 @ 22:56:24
Postat av: Evelina

Har också sätt Sean Banan, men inte där ;)

2010-08-08 @ 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0