I need Fashion!

Jo nu är det såhär att jag ska få mitt bakkonto snart, och då är det bara shopping som gäller!
Skulle bli tacksam om någon av er kunde tipsa mig om lite butiker, både irl och på nätet :)
Jag är en riktig tjejig tjej, gillar japanska söta grejer! Cerise är favorit färgen, men jag gillar i stort sätt alla färger :) Några Fashionsidor jag diggar: Cocoo, Melba, Forever 21, Junkyard m.m :)
Klickar in på massa grejer nu, från söta accesoarer till hattar osv.
Stackars pappa kommer nog få lätta lite på plånboken haha ;)
Några av mina senaste köp var 2 st Linnen på New Yorker i rosa och blå + en rosa leopard klänning som också kommer från New Yorker. Venne om grejerna finns i Sverige, köpte det i Polen :) Sen köpte jag ju också två grejer från Fokis bloppis! En rosa silkes jacka + en cerise/svart klänning! :) Så himmla nöjd med grejerna!
Först blev det strul med klänningen eftersom jag egentligen nt vann den (Köpt på tradera, och då får man en viss tid på sig att buda på saken. Den som lagt högst bud när tiden har gått ut vinner). Plötsligt fick vi ett mejl från en tradera personal som berättade att hon som egentligen vann auktionen hade ångrat sig, vilken tur för mig hihi!♥
Det tog ganska lång tid för paketet att komma, 1,5 vecka. Men det var det värt att vänta! Fick också en söt autograf :) Foki är absolut min förebild!



Själva paketet (Har målat över adressen):








Jackan:





Klänningen (Som var en aning för stor:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0