Drömmer mig bort...

Till en vit strand med klart blått vatten där det är 40 grader varmt! Det skulle inte sitta fel, med tanke på att vi har haft riktigt dåligt väder här! Lite uppehåll idag iaf. Jag måste också få tacka för de fina kommentererna och mina nya läsare :) Superkul! Jag vaknade extremt tidigt idag, och fick knappt någon sömn alls! Först var jag så fokuserad när jag satt och spelade på mitt nya mörkrosa Nitendo Dsi, man kan ju bli beroende av Mario haha ;) Och efter 10 försök så vann jag! Sen läste jag gammla Frida tidningar och försökte sova. Jag slumrade till några gånger, men det varade inte länge. Telefonen ringde även 06:00 på morgonen, och jag är brukar ju sova till 12 vanligtvis. Så om jag inte riktigt får sova hur länge jag vill kan jag bli på riktigt dåligt humör ^^ Sen så snarkar ju Pappa så otroligt högt! Skulle vilja ha ett eget rum, det kommer ju jag och Sofie ha på Mallorca! :) Faktist, så lägtar jag till vuxenlivet då jag flyttar hemifrån och kan bestäma själv vart jag vill resa o.s.v. Thailand ligger 1:a just nu, Japan därefter och på tredje plats Nya Zeeland! Jag åker rätt så mycket i Europa, och skulle tycka det var roligt och komma ut i någon annan världsdel :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, snarkar han så mycket xD

Det låter fint det med Vit strand och klarblått hav.

Det landet jag helst vill åka till e ju så klart Usa, men det vet du redan ;P

2010-07-28 @ 10:38:33
URL: http://sweetysophie.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med om du vill. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



Senaste inlägget som gäller om du vill bli länkad, hitta en söt vove på bloggen. ;)

Tack på förhand

2010-07-28 @ 10:54:52
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0