Bubbles

Igår hann jag inte blogga, sjukt va? ;o Nyss åt jag frukost som bestod av ett glas juice och en halv omelett med kantareller och svamp, supergott! Sen vid kl. 1 blir det spa som gäller! :) 45 minuters behandling med ansiktsbehandling, massage m.m. Det ska bli superskönt. Men tyvärr så ska jag åka hem ikväll :( Aja, det var kul så länge det varade! Fast det lär ju nt dröja så länge för på söndag lyfter planet mot Ungern!
Iaf, igår så åkte vi in till Sopot med Taxi mot Centrum. Jag trodde det skulle vara fullt med shoppingcenter osv, men så fel jag hade! Det var endast 3 st butiker med kläder :S Annars var det mest barer, resturanger osv. Men jag lyckades köpa något iaf, en cerise bikini med svart zebramonster! :) Gillar den supermkt och är min nya favoritbikini♥
Passade på att testa den nar jag badade i det enorma badkaret som vi hade. Hällde i hela 3 flaskor med badskum i vattnet! Älskar att bada skummbad, och da ska det va mängder med skumm! Badkaret rymde också 100 liter minst, så lyxit ;) Aja, det ar supervarmt ute och nu ska jag ut en sväng, ciao :)



Bikinin♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0