Ansiktsmask i stora lass!

Kom nyss hem från en tur till affären. Som vanligt var jag tvungen att lägga i massa grejer i kundvagnen! Bland annat Schampo, hårinpackningar, Nya scrubbvantar och ansiktsmasker! Älskar ansiktsmasker och är beroende av dem, måste ha minst en i veckan ;) Min favorit är Passion Flower! Den luktar underbart och hun blir skinande ren  Fräsch. Idag köpte jag 7 st ansiktsmasker, hade redan förbrukat alla hemma! Jag köpte bland annat Hallon & Mango, Vit choklad mask, Hot Vanilla Fudge, Granatäpple & Passion Flower m.m
Jag köpte även Gliss schampo och även hårinpackning, det luktar som godis :3 Och självklart barnängens duschcreme som luktar passionsfrukt! Balsam har jag redan hemma, använder Elvital och Head & shoulders.
Har inte direkt några planer för veckan. Men nästa vecka har jag fullt upp! Ska bland annat till Liseberg och Bakken, massa shopping (ofc), Stranden, Badet och Bara vara med vännerna! Härligt :)
Resorna får vänta tills 2 veckor. Då blir det av Till Ungern och Polen på lyxhotell! :) Längtar verkligen!
Nu ska jag beställa 2 nya halsband (Kan bli fler, för jag är kär i hennes smycken!) från Cocoo som jag kommer visa så småningom i bloggen :)



Ansiktsmaskerna jag köpte:
(Det är skuggan som syns på den ena ansiktsmasken, det är däför den är svart!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg:)

2010-07-09 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0