Polen, Valentin och Sportlov!

Hej allihopa! Ledsen för att jag inte gör inlägg så ofta. Min dator har gått isönder och är inlämnad på lagning. Men som tur har vi köpt en laptop så länge :) Jag hade så bråttom med att stänga av datorn och jag råkade trycka på "Vilo läge". Och det tar alltid så lång tid att återställa den så jag bröt av strömen. Så sen när jag kom hem så funkade inte datorn ;/ Aja, så kan det gå. Och tyvärr vet jag inte än hur man lägger in bilder på denna laptoppen, så ni får vänta ungefär en vecka till tills vi kommer få tillbaka den gammla. Tur nog kommer vi också behålla laptoppen♥ Annars har jag varit i Polen i huvudstaden Warszawa :) Vi bode på ett hotell som heter Mariott som har 5 stjärnor. Älskar detta hotell! Fast jag fick tyvärr skippa min syslöjd lektion, men det var värt det! Kommer berätta mer om det i nästa inlägg. Det var även valentin (Alla hjärtans dag) På söndagen. Fast jag kom hem sent den dagen så jag fick tyvärr nt fira den tillsamans med mina vänner :/ Men mamma var så snäll att hon köpte en alla hjärtans dag bakelse♥ Älskar verkligen dom ^^ Med nötmassa på botten, någon god gul creme ovan på, sedan lite grädde och ett rosa marsipanhjärta på toppen :) Mums!<3 Dessutom ska jag ha sportlov nästa vecka, då ska jag åka till farmor och vara där några dagar :) Ska bli roligt♥ Har även varit på sjukhuset idag och rönkat ryggen, det gick otroligt snabbt dena gången :) Förra gången tog det två timmar. Så jag fick gå hem efter lunchen och skippa matten :) Så imorgon ska jag göra matteprov, och Sofie ska komma till mig på morgonen. Vi ska kolla på film och baka något gott :3



Min bakelse♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0