Trädgårdsarbete!

Hela dagen idag (förutom att handla) så har vi hållt på med trädgårsarbete! Gissa om jag är trött!? :o Jga har bland annat plockat ogräs och löv, Sopat plattorna och sprungit fram och tillbaka med spannar! Gud, skönt att det är över. fastän det skulle bli regn både idag och igår så är solen framme och det är supervarmt! Har passat på att leka i Farmors trädgård, den är enorm! Nästan så man kan gå vilse i den haha ;) Sen har dom en skog på bakgården, mysigt! Där brukade vi ha picknik när jag var mindre, jag brukade äta några Smarties! Har alltid älskat det! Men farfar är inte frisk och ka inte gå där eftersom det är så snårigt. Synd! Vi brukade även plocka svamp, fast det ända jag plockade var flugsvamp, tills farmor sa åt mig att de var giftiga haha! Ska sätta in alla bilder sen när jag kommer hem, har alldeles för många som inte ryms i deras dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0