T-shirts från Phoenix

De här tröjorna måste jag helt enkelt ha! De kostar 249 kr st vilket jag anser är välfigt billigt. Det är ju sötaste Hello Kitty också på den ena! :) Och den andra är Pac Man inseperad.  Dom ska jag klicka hem direkt den 25:e när pappa fyllt på kortet! De har självklart massor med andra fina t-shirts. Kom Ihåg att jag ville köpa Den svarta Pac Man inseperande T-shirten när Foki sålde den på tradera. Men då hade jag redan köpt en jacka + klänning från henne som kostade ca 900 kr. Och då var det ju pappa som fick betala alla mina kläder. Men äntligen har jag hittat den! Ursnygga säger jag bara :)


Kommentarer
Postat av: Zami

Nu är de så att jag har kört igång med en frågestund. Fråga vad du vill och jag svarar :D

2010-08-18 @ 11:14:17
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Mega snygg tröja, gillade den andra (:

2010-08-18 @ 18:28:00
Postat av: Johanna

Här i österrike finns det öron hänge, bästis halsband för tre, gummiband, arm band, hals band, smink, smycke skrin antecknings böcker, dag böcker, glittrande öronhänge och ANSIKTS MASKER :D, stump byxkor, väskor.. osv.

Ja, en hel äffar med hello kitty.

2010-08-18 @ 20:30:45
Postat av: 98sweety98 på gsm ;)

snygga <3hihi

2010-08-19 @ 14:18:04
Postat av: Malin :)

aw! Jag ÄLSKAR din svarta tröjan ;o



avundsjuk på dig ;o

2010-11-02 @ 12:56:57
URL: http://justaboutmeee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0