Sushi♥

Just nu sitter jag och spelar sims 2 och mumsar på världens godaste kakor, brysselkex! Gilalr att det är rosa socker på kakan! Är extremt trött, var uppe till 4 igårnatt! Vaknade klockan 11 av att mobilen ringde. Imorgon ska jag eventuellt till shoppingcentret! Fast endast fönstershoppa haha ;) Sen ett besök på någon resturang. Hade velat äta på någon Japansk resturang och prova Sushi, men det tycker absolut inte de andra om ;o Har faktist inte provat Sushi :S Får prova det en annan dag, kanske när jag ska till Warszawa, där har dom ju en Sushibar på hotellet! Nog om resor, nu ska jag snart sova och samla nya krafter till imorgon! :)




Kommentarer
Postat av: Korean pop blogg! :D

MUMS!!!!!!

sushi är SÅÅ JÄKLA GOTT!!!



hällst sådan med lax på ___ osso doppar mande i soya blandat med inlaggd ingefära _____ dreggel

gaah SÅÅ JÄKLA SUGEN men orkar itne gå o köpa :_:

GIVE MEEE!! xD

2010-08-06 @ 14:35:01
URL: http://booxeen.blogg.se/
Postat av: do tvinga moj att skriva

ÅMG. Sååååååååå äckligt hata sushi D: fattar nt att man kan gilla det :OOO



min mamma gillar oxå det blääääää D:



skriver för att du tvinga mej haha :Cmen ja älskar ändå dig:D



///katterna

2010-08-06 @ 19:36:48
Postat av: Anonym

ÅMG. Sååååååååå äckligt hata sushi D: fattar nt att man kan gilla det :OOO



min mamma gillar oxå det blääääää D:



skriver för att du tvinga mej haha :Cmen ja älskar ändå dig:D



///katterna

2010-08-06 @ 19:39:21
Postat av: oJ

skicka 2 ggr :O

2010-08-06 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0