Sugar Sugar Rune

När jag städade hittade jag mina Sugar Sugar Rune böcker! För er som inte vet vad det är är det en manga-bok serie. Det finns 8 böcker och 51 episoder (På tv). Både böckerna och episoderna är sjukt bra! Men jag föredrar Episoderna. Dels för att det är mycket roligare och det skiljer supermycket ifrån böckerna!
Dock är både böckerna och Episoderna svåra att få tag på. Jag fick köpa de 2 sista böckerna i ett enorm bokhandel i Stockholm, och det var dom sista! Jag skulle vilja köpa episoderna, men de finns dock bara på Japanska med kinesisk text eller Franska. Och så bra är jag inte på Franska haha... men jag nöjer mig med att kolla på episoderna på youtube!
Någon mer än jag som gillar Sugar Sugar Rune? :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaa, Jag har bara böckerna 3-8, men läst 1-2 på skolan :o'.. Altsså 1-2 har utgått ur sortimentet, Men man får väll kolla på Tradera och sådär, :>

2010-08-07 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0