Peach Melba

Mums, dricker just nu Peach Melba. Super god cider! :) Smakar Vanilj och Persika. Perfekt att dricka när det är varmt när man solar! Men just nu har jag inte tid med solandet, jag springer runt som en fartdåre här i huset och packar massa grejer. Ska ju till Malmö idag till mamma och pappas kompisar! Så det blir fest ikväll, och sen ridande imorgon. Gud, har saknat de så! Der bästa är att de bor på landet, så det är bara att rida ut när man vill och njuta. Sen så har de 2 små katter, Tom och Jerry♥ Min favvo kisse Tom hihi. De roliga är att de är lika Tom och Jerry också! Precis som de förra katterna Timon och Pumba var. Men Pumba är död, han var en av de finaste katterna ever. Och det är faktist vår gammla kattungar (Timon och Pumba). Pumba var stor och kraftig med en enorm mörkbrun päls som man måste kamma minst 2 gånger om dagen. Han älskade att bli kelad och klappad. Timon lever fortfarande iallafall, men han kom inte överräns med de nya kattungarna så han flyttade till deras tös. Men ändå, det ska bli sjukt kul! Det roligaste vore om jag kunde sova i husvagnen eller i stallet ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt blogg :)

2010-08-20 @ 16:19:22
URL: http://hoshihanako.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-08-22 @ 12:22:47
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: supermickan

La märke till att det stor "hannas ..." hahah x)

2010-09-07 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0