Ny design!

Ja som ni kan se har jag fått en ny, och mycket bättre design! Min goda vän Johanna (http://ookamii.blogg.se/) Har gjort den :D Älskar den! Nu när jag är nöjd med min blogg har jag mycket större lust att blogga också! Just nu har jag skoskav av allt gående! Gick flera kilometer idag, på Skäralid! Det är underbart vackert där, rekomenderar alla mina läsare att åka dit! Man går för runt en sjö, sen kan man gå upp på bergen. Underbar utsikt! Har tagit över 100 kort på Skäralid! Det fanns även en vattenkälla man kunde dricka ur, häftigt! Farmor och farfar kunde inte gå så långt, p.g.a farfar har sin rullator. Men jag bestämde mig att gå längre, vilket ledde till att jag gick hela rundan! Farmor hade tydligen blivit jätteorolig och letat efter mig 3 gånger ;o Allt gick bra iaf och nu är jag hemma! :) Ska öppna mitt paket som nyss kommit på posten! Visar sen på bloggen vad det är :)




Vi har en lång väg att gå ;)


Påväg upp för berget


Underbar utsikt!


Det är toppen på toppen! :)


Liten del av den gigantiska sjön.


En cool källa, med vatten som man kunde fylla på sin flaska med. Gott!




Kommentarer
Postat av: supermickan

Undrar om inte jag har varit där tänka. Nepp, det var en mindre sjö, brevir en fotbollsplan tror jag...uppe i småland ;)

2010-08-05 @ 21:15:11
Postat av: sandra :)

Superfin !:)



haha, duktig du är ;)) <3

2010-08-05 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0