Läxor och Paket

Idag har jag mest pluggat på mina läxor. Jag har ungefär 5 st :(
Och dena veckan är jättestressig! Jag ska ha prov i biologi, jobba en massa i matten, jobba en massa i samhällskunskap, läsa svenska (Tycker det är jobbigt att läsa) och Fysik :( Igår var jag dessutom och shoppade på väla och hittade jättefina sängkläder ^^ Blev riktigt nöjd :D Sen annars försöker jag ta itu med mina meddelande på gosupermodel, har just nu 2824 :/  Ha tålamod<3 Fick dessutom ett paket på posten :D Det var min tidning haha ^^ Idag var det ju också studiedag och jag vaknade ganska tidigt på morgonen och det gjorde jätteont i magen. Jag kunde sedan inte sova så jag la i sängen och kallsvettades, hade ont i magen och var hungrig. Fast sen när jag kom upp och åt frukost blev det bättre. 




Mina sängkläder :)
 Aaa



Mitt överkasst :)
Aaa



Kommentarer
Postat av: carrooooh ;pp <3

Jag har minst 8 läxor per vecka.. klaga inte ;o (A) <3



jättefina sängsaker :D haha <3

2009-10-02 @ 21:25:09
URL: http://ccarrosliv.blogg.se/
Postat av: Magdalena

det är en jättefin säng du har

2009-10-14 @ 15:13:03
URL: http://maggangaggans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0