Skolan, Cupcakes och Jul

Hej allihopa! Länge sen jag skrev...har varit massa prov och sen har jag inte tänkt så mycket på att blogga.
Men iallafall så har jag haft massa prov som gått lite si och sådär. Bara för att jag är så beroende av gsm antaglien.  Jag älskar vintern, och snart är det 2010! Längtar verklige till julafton, fast jag vet redan vad jag ska få ;) Får 1000 kr av mamma ocg pappa :* Sen får jag oxå pengar av de andra. Köper antaglien ett wii, en kamera eller en ny mobil. Har inte bestämt mig än. Jag har också bakat cupcakes för inte så länge sen men det blev inte alls som jag hade tänkt mig! Pappa fick hjälpa mig och så föreslog han mig att vi skulle hälla i blå karamelfärg i smeten. På något sätt övertalade han mig och det blev grön! Bara för att smeten är ju gul i början. Sen gjorde jag frostningen rosa. Dom såg inte riktigt kloka ut, och jag hade köpt en sprits och frostningen räkte inte åt alla cupcakes! Nästa gång tar jag dubbel sats med  frostning. Älskar cupcakes.





Min cupcake (Missbildad)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0