Resa... igen!?

Hej bloggen! Det var ett bra tag sen ;) Jag hoppas ni alla söta läsare har haft en underbar jul mes massor av mys, god julmat, haft kul med släkten och fått ett ton presenter haha. Själv är jag supernöjd över mina julklappar, men det viktigaste av allt är ändå att träffa alla nära och kära♥ Har en del nyheter till er, ni som följt min blogg vet ju att jag reser väldigt mycket och snart ska jag faktiskt resa igen :) På fredag bär det av till Berlin, huvudstaden i Tyskland! Tycker faktiskt lite synd om mig själv som måste flyga så ofta, jag är sjukt flygrädd! Det värsta som skulle kunna hända är nog att dö i en flygolycka, usch vill inte ens tänka på det! Har även 7 andra resor bokade iår och nästa blir Milano i februari :) Jag kommer självklart att resa mer än så! Jag kommer informera er när jag vet mer, det är mest pappa som sköter resorna och jag hänger mest med haha ^^ Så imorgon blir det mest städning och packa väskorna. Ska nog försöka få mig lite sömn nu. Sov gott alla mina fina läsare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0