Fullt upp!

Det är det minsta man kan säga, nu när skolan har börjat så kommer jag blogga betydligt mindre, vilket ni nog redan har märkt. Dessutom så reser jag ju också en hel del, och försöker vara mer social i mitt liv. Innan var jag riktigt beroende av datorn, idag är jag inte det. Iaf, ihelg var det kalas, och sen bio! Jag och Sofie såg Toy Story 3, haha.
Innan filmen började passade vi på att köpa smått och gott och shoppa lite. Nästan alla butiker var stängda :o Förutom Åhléns, där köpte jag en spegel (Vilket jag var i stort behov av) och lite badgel som luktar Jordgubbar som glittrar♥
Jag åt knappt något godis under bion, så jag har med mig 2/3 hem haha ^^ Bland annat köpte jag nötter, lite popcorn, coca cola osv. Just nu försöker jag plugga till morgondagens prov, klarar man inte av det får man inte ha kemi :o
Så jag måste verkligen ha alla rätt! Jag supar Coca cola för att bli piggare haha ;)


(Lägger in bilderna när jag har tid)


Kommentarer
Postat av: supermickan

FU hannie x) Plugga på nu, så du får ha kemi <3

Var filmen bra? Vill se den men väntar nog till den går på disneychannel :>

2010-09-13 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0