Stackars pappa!

Just nu tycker jag väldigt synd om honom, eftersom även hans plånbok är snart tom p.g.a all shopping ;) Idag köpte jag ett par skor, liknar ett par converse skor som är cerise färgade och svarta. And I love them♥ Kostade bara 100 kr, sjukt billigt! Sen köpte jag även ett nattlinne och matchande trosa + bh :) Cute! Idag var det äntligen lite uppehåll! T.o.m solen stack fram på förmiddagen och lite på eftermiddagen! Imorgon ska vi inte åka in till stan utan stanna på hotellet och chilla. Har inte ens hunnit bada i poolen p.g.a ovädret! Även om solen är framme så är det rätt så kallt. Nu längtar jag hem till Sverige, nu har jag tröttnat på att flyga fram och tillbaka! Särkilt om man reser 13 gånger om året som jag! Men jag överlever ;) I helg blir det nog ganska lungt, ska nog sova över med en kompis och ha spa-helg! Alltid roligt, även om man måste städa efter sig... Men sånt är livet! Det blir även en tripp till väla, hade tänkt titta på en ny mobil, har ju haft min n uvarandre mobil i 3 år! Sjukt trött på den just nu, vill köpa en Iphone vilket jag såklart inte har råd med :(


Mina söta skor♥ (Mycket mer cerise irl)




Mitt söta sov-sett :)


Och även på baksidan av underdelen var där en ficka haha ;)



Kommentarer
Postat av: Cissi

hej allt bra`:)

2010-07-27 @ 21:56:23
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Härlig blogg! :)

2010-07-27 @ 21:56:24
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: sannah

Haha:D Han får väl skylla sig själv om han betalar:D

2010-07-27 @ 22:23:05
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0