Spider!

Gissa vad som just hände!? Jag sitter på mitt rum tyst och fridfullt och tittar på film tills min storebror kommer in med en gigantisk spindel! Gissa om jag fick panik :o Skrek så högt att jag väckte allihopa i huset! Heh, Sry!
Som tur komemr pappa till räddning och släpper ut spindeln ;) Usch, känndes som jag skulle få en hjärtattack! Tror dessutom det var samma spindel som var i källaren här omd an när jag skulle lägag ner tvätten :o
Hatar verkligen spindlar och är superrädd för dom! Usch, får anlita en spindel-fångare haha ;)
Just nu plötsligt var jag på blogghumör ;) Uppdaterar inte min blogg så ofta, bara lite då och då.
Annars har jag nt så mycket för mig, bakade kladdmuffinns igår. Jag har ju en brossa som studerar till att bli bagare, han studerade hur jag gjorde under hela bakningen och "rättade" mig haha ^^
Lyckade blev dom iallafall ;) Dom andra uppskattade muffinsen :)
Usch, måste gå upp tidigt imorron! Ska ju som sagt till Sofie vid halv 10. Och jag har nt packat eller nånting!
Jag sov ju till halv 12 idag, hade säkert sovit längre om nt brossan hade väkt mig som vanligt.


Den hemska spindel som gömde sig i källaren:


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha xD stackars dej

2010-07-03 @ 09:41:52
Postat av: SH'

Ew ew ew ew..

Jag HATAR spindlar o:

2010-08-07 @ 01:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0