Shoppingrunda!

Igår fick jag gå upp tidigt och duscha, jag som hatar att vakna tidigt! Efter det smörjde jag in mig med min Hello-kitty Body Lotion som jag köpte på H&M för endast 29 kr! Köpte 3 st och även Hello Kitty läppglans med smak av Ananas. I like! Men igår köpte jag endast en sak, är ju nästan pank! Nu förtiden går pengarna åt på en sekund haha ;) Vi åkte till familia och där köpte jag en mascara som heter Fiberwig! Underbar mascara verkligen, köpte den på Kicks för 220 kr :) Sen blev det en banan milkshake. Vi tog bussen hem och höll på att dö av värmeslag! Det var supervarmt igår, jag kunde nt ens sova :o Ni kan ju gissa om att jag var trött! Jag och Sofie tittade på filmen och efter hälften av filmen somnade jag, haha! Sen på kvällen snackade vi mest, tog en glass osv :) Jag tog Ben & Jerrys Peanut butter and cookie dough! Ganska god, man orkar nästan inte hela ;o Sofie tog en nogger och sen var det dags för henne att åka hem. Våra föräldrar snackade och disskuterade att Sofie skulle få följa med mig till Mallorca nästa år :D Visst, det lär ju dröja men vi har redan börjat planera haha ;)
Nu ska jag packa till imorgon för då ska jag träffa Maria (MariaMiaPia @ gSm)
Vi ska träffas på stranden! Sen på torsdag blir det Bakken och sleep over med Soffan :) Även i helg ska jag sova över med Luka (lukaa.blogg.se) Gud, vad jag längtar till allt! :)



FiberWig Mascara:




Glassen:


Kommentarer
Postat av: Milly

Är mascaran bra? =D

2010-08-13 @ 01:56:57
URL: http://misforwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0