Kallt!

Jag var nyss och badade i poolen här på hoteller, och gissa om det var kallt! Men efter ett tag så blev man van. Pappa utmanade mig på att simma idioten (fram och tillbaka) Fick 200 för det haha :D Har alltid varit bra på simning, det är en av mina favoritsporter! Gillar även ridning och jogging. Tyvärr så brukar jag inte ha tid till att rida eller åka till badhuset. Jag har simmat innan varje torsdag och ridit varje lördag men det tog för mycket tid. Jag rider ibland med min kompis som också har gått på samma ridskola som mig. Det bästa är att rida ut i skogen :) Hoppa är också superkul! Jag ska sova över hos min kompis som bor i Malmö sen i Augusti. Hon har 4 st hästar! Brukar rida ut på hennes häst Prisma. Hon har också nyligen skaffat en skettlandsponny, urgullig är den! Men tyvärr så är jag lite för stor för att rida på den och man kan inte rida på en skettlandsponny innan den fyllt 5 år! Synd, men det ska ändå bli superkul! :) Vi tog bussen in till stan idag ändå, vi var ju tvugna att äta lunch och så köpe jag en tröja med min kompis favoritidol på som hon ska få! Hoppas verkligen hon blir glad för den, saknar henne så! Vi brukar alltid snacka i telefon i timmar varje dag. Men det blir ju lite dyrt om jag skulle gjort det utomlands. Dessutom så har min bipbiljett kommit från posten, gratis! Det blir säkert bio med ngn kompis nästa vecka :) Har redan planer denna veckan! Just nu undrar jag vilken film jag ska se, jag är inte så förtjust i Twilight, New Moon och Eclipse. Har ngn av mina läsare något tips? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0