Gdansk again!

Hello bloggen :) För ung, 2 timmar sen landade jag på Gdansks flygplats! Det var en ganska obehaglig flygtur och emellanåt kändes det som att motorerna stannade ;o Fast som tur gick allting bra, och vi kom nt ens upp på full hojd. Så flygturen tog bara 1 timme. Just nu har jag precis ätit, det blev Anka, rostade potatisar, kantarellsås m.m. Det var verkligen supergott! Sen så hittade jag en liten fin filur på tallriken ocksa, nämligen en kräfta! Jag älskar verkligen kräftor och andra skaldjur! Blev riktigt mätt, men ändå tog jag glass till efterrätt som jag bara tog 3-4 tuggor på.Imorgon ska vi åka in till stan och utforska staden, lite shopping osv. Har ju varit här forut ju för nt sa länge sen :) Ska snart boka spa tills på onsdag, det är en riktig spa-behandling, som jag ser fram emot! :)
Nu ska jag bada bubbelbad i vart lyxiga badkar!




I love bubbles♥



Min goda middag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0