Sjuk...

Ja, det känns som om jag ska bli sjuk! Jag är helt förkyld, har ont i huvudet och är helt varm i kroppen. Usch, inte alls kul att ligga i sängen hela dagarna när det är sommarlov! Så tyvärr blir det ingen shopping eller resturangbesök idag. :( Antaglien eftersom jag inte la mig förrän 2 igår! Jag höll på att mixa med mina ansiktsmasker så flög tiden bara iväg. Sen såg jag på film inan jag somnade. Försöker uppmuntra mig själv med att se en komedi och bara ta det lungt.
Men jag måste också hinna städa buren till råttorna och göra mat åt dom. Dom har blivit otroligt stora på sistonde.
Särkilt min lilla Lukas!



The Rats! Den ljusbruna är min (Lukas) och den mörkbruna är mammas (Nisse)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gullig blogg du har.

Nu är det så här att jag behövälp för att komma bland dom 10 bästa.

Ifa du gillar min bild så kan du rösta varje dag eller tipsa dina vänner att rösta på mig!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=8520



Ifa du inte vill ha liknande kommentarer så ber jag om ursäkt!

2010-08-06 @ 17:50:24
Postat av: :D

Naaaaaww gud :D



söt blogg du har♥ söt Lukas o Nisse e söta namn oxå<3:DD



kramkram katterna duvet ;)

2010-08-06 @ 19:26:08
Postat av: Elisabeth (L)

Nawwe, vad sööta dom är!<3

2010-08-06 @ 22:55:28
Postat av: melina-mina@gsm

neemen så söta:)<3

2010-08-06 @ 23:46:49
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Sv: Tack detsamma! :D



Gud vilka söta råttor! Jag har också haft råttor förut, fast tre tjejer ^^

2010-08-09 @ 13:56:08
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Maria

Dom är väldigt söta !:D

Men väldigt busiga :O

2010-08-10 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0