Mobilen skräms!

Verkligen! :o Jag var ganska så osocial, jag höll på att titta på anime serier på Youtube, och är halv trött. Då ringer mobilen, som vibrerar och min Sony Ericssom signal är typ på högsta volym! Det Var Simon som ringde, han var ute och tältade i Malmö. Nästa gång du ska till Skåne ska du komma till Billesholm ;)
Så vi pratade i 5 minuter... ganska länge sen annars vi pratade. Mycket skratt blev det eftersom hans kompis trodde jag hette Anna, Birgitta och allt annat xD Typiskt också att mobilebatteriet är snart helt dött! Och när man pratar i Mobilen så går det slut assnabbt! Synd, hade annars pratat längre :) Nu ska jag snart sova, hittat massa fina grejer på H&M Hemsida som jag ska beställa. Ville framförallt köpa Hello Kitty Linnet och Trosan, vilken tur att det fanns på deras hemsida! Även i lila! Ska köpa de direkt efter pappa fyllt på kortet!





Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra dag! kram

2010-08-15 @ 14:48:54
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: EMMATRETTON:

Hejdu , allt bra med dig eller? :)

2010-08-15 @ 14:50:42
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, ibland hoppar man till :)

Fina kläder (:

2010-08-16 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0