Lip Smackers - Läsk?

Älskar Lip Smackers Lypsyl! Särkilt de med läsksmak. Köpte mina på Lindex i julas (Så jag tror inte direkt att de finns kvar, dessutom tog ja de sista). Kostade 129 kr, kom ihåg att jag shoppade på väla då med Elin Och Lollo och så tvekade jag på om jag skulle köpa dom. Men i sista sekunden så köpte jag dom. Och jag ångrar mig inte! ;) Finns i Smakerna Sprite, Coca Cola, Coca Cola Vanilj, Fanta, Fanta Jordgubbe och Fanta Ananas. Kan faktist inte välja vilken som är min favorit, alla är underbara!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Gilla :)

Har några jag också (;

2010-08-20 @ 12:55:30
URL: http://sommartideer.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha coola :D

2010-08-20 @ 13:47:58
URL: http://thelifeofbob.blogg.se/
Postat av: hthth

lite sen att kommentera men har inte sett din blogg förren nu :P



Jag hade också såna men min lillasyster åt upp dom :S

eller ja, inte "ÅT" men hon har tuggat rejält mkt på dom :SSS äckligt !

2010-12-17 @ 12:21:03
Postat av: Anonym

jag har 3 st fanta jordgubb,fanta,och coca cola

2011-04-06 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0