Våren är här!

Ja äntligen är våren här :) Men detta innebär också massa saker att göra! Jag har bland annat haft fullt upp de senaste veckorna p.g.a Studier, Födelsedagar, vännerna m.m. Idag har jag tagit en timmes träningspass och efter det hoppade jag in i duschen. Riktigt skönt att träna och sen ta en kall dusch ^^ Sedan besökte jag min sjuka farfar som just nu är på sjukhuset p.g.a cancer med andra sjukdomar. Och dessutom kommer jag få en liten kusin om två månader♥ Kan knappt vänta, det ska bli så roligt! Och änsålänge är jag yngst av alla.
Men föräldrarna bor i England vilket både är superroligt men ändå tragiskt. Jag får inte träffa dem så ofta, blir bara ungefär 3 gånger per år. Och nu när de ska få en liten bebis kommer vi säkert träffas ännu mindre!
 Men som tur har jag Skype, så vi kan prata där :) Jag ska ju faktist hälsa på dom sen i Augusti, men som ni vet har ju den här vulkanen från Island fått ett utbrott och släppt ifrån sig aska som har spridit ut sig över hela Europa! Så alla flyg är inställda. Det kunde ta månader innan detta är över. Jag har ju dessutom bokat resa till Mallorca om en månad! Men jag tror de har löst problemet till dess! Tycker det är riktigt obehagligt att flyga, särkilt nu efter detta. Askan kan ju fastna i motorerna och jag är ute och reser väldigt mycket! Aja, vi får ju hoppas på det bästa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0