Typiskt!

Snart ska jag ta en taxi till flygplatsen och åka hem. Ska bli skönt! Ska bland annat träffa tjejkompisarna och ha mys :) Jag kommer hem ikväll vid 6 tiden om allt går som planerat. Just nu skiner solen här i BudaPest, så typiskt när vi har haft skitväder hela tiden! Så kan det gå, men jag har ändå haft kul! Vill åter igen tacka alla som läser och följer min blogg. Fick 73 besokare igår! Väldigt roligt att se :) Dessutom MÅSTE jag ta tag i mina mejl på gSm. Har över 8000 st! Och dem blir bara fler och fler. Dumt av mig, jag skulle svarat på dom från allra första början.
Men nu ska jag iaf försöka svara på dom, tar inte alla på en gång. Kanske 1000 st om dagen? Svarar dock inte på kedjemejl, tigg-mejl, lank-mejl osv. Och vi har ju också fått två nya JD! Stort grattis till vinnarna Elgitarren och --Linnea--! Hejade faktist på båda två, extremt duktiga och jag ser fram emot att se era kolletioner :) Tyckte även de andra var duktiga och kämpade tappert. Vem hejade ni på i JD? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0