Hårfärg?

Jag har funderat så himla länge nu på vilken hårfärg jag ska ha!
Jag har funderat på platina-blond, rött (Rödare än innan) elelr ljusbrunt men jag kan verkligen nt bestäma mig!
Just nu har jag lite halv rött/brunt hår med 2 cm blond utväxt. Har ju redan köpt rödhårfärg men vet nt om jag vill använda den...  Men jag är nt nöjd med min naturliga blonda hårfärg. Varför? Jo för att min naturligablona hårfärg får mitt hår att se fett ut. Jag har väldigt fett hår, men med min naturliga hårfärg ser det alltid fett ut. Så jag måste tvätta håret varje dag, vilket jag gör ofc.
Har också funderat på svart men det har pappa nekat, han ville ju nt ens att jag skulle färga mig mörkbrunt innan och jag övertygade ju honom också med det röda håret. Maybe, maybe not?
Hursomhelst, imorron ska jag upp tidigt och sticka till Sofie ;) Stranden ofc! Sen bada i hennes enorma pool och övernattning ;) Skulle ju bli 30 grader imorron, hoppas hoppas!


Min hårfärg jag köpte, ska man använda den?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0