Skogspromenad

Jag kom nyss hem. Vi tog en promenad i skogen som bara tog 1 timme, skönt och uppfriskande! Sen blev det en lätt fika med ett glass läsk och smörsgåsrån. Snart ska vi även äta middag, farmors goda köttbullar! Finns ingen godare mat än farmors :) Jag lägger in fler bilder senare, hur sent vet jag inte eftersom farmors internet är superlångsamt! Jaja, jag är bara tacksam för att hon har en dator som fungerar :) Imorse så vaknade jag vid halv 10, hade velat sova längre. Jag har alltid så svårt att somna hos andra, kan ta flera timmar! Jag somnade inte innan 1 inatt iaf. Och imorgon ska jag upp änu tidigare, vid 8! Ska följa med farmor till affären och hjälpa henne. Det är det minsta jag kan göra. Bloggar mer ikväll, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0