Rosa? Grön? Blå?

Nu sitter jag och funderar på vilken hårfärg jag skulle vilja ha. Jag tycker faktist det är riktigt snyggt med lite annorlunda färger som Rosa, Blå och Grön (Och många många fler). Hade verkligen velat testa det, i några veckor bara. Skulle nog inte velat ha det alltid. Mina vänner tycker redan att jag är Crazy som vågar färga det ens! Ska färga det antaglien rött (Rödare än förra gången) Ibörjan på September efter Spanien. Ville göra det innan, men när man badar så tar ju det på hårfärgen, och isåfall skulle redan hälften av hårfärgen vara borta!
Det finns att köpa massor med olika hårfärger på Shock, får beställa en sån en annan dag ;)





Kommentarer
Postat av: Erika / SH'

Skulle aldirg våga göra det själv, Men man är riktigt modig om man vågar! :D

Hoppas det blir bra iaf :D

2010-08-08 @ 21:49:41
Postat av: Emma :)

Najs rött blir nog bara :D Hahah jag hade velat haft lila eller rosa (a)

2010-08-08 @ 21:59:22
Postat av: Nathalie

jätte söt blogg hanna! :D <3

2010-08-08 @ 23:57:32
URL: http://nathaliesfoton.blogg.se/
Postat av: lindiz!

rött blir säkert fint:)

2010-08-09 @ 21:08:09
Postat av: Milly

Tror det är TONING* ?:)

Men jag tycker du skulle passa i ROSA! :D

2010-08-09 @ 21:50:06
URL: http://misforwhat.blogg.se/
Postat av: supermickan

ycker du passar bäst i blondt, men variation är ju bra ;) mamma försökte färga mitt rött en gång... det blev morotsorange x(

2010-08-09 @ 21:55:39
Postat av: Evelina

Skulle vilja se dej i rosa :D

Det skulle vara nice!

Coolt, lägger du in bild elr ?

2010-08-10 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0