Pappas goda mat♥

Hello bloggen, long time no see. Drygt 2 dagar sen jag bloggade, just nu försöker jag ladda upp inför skolan. Njuta av min sista vecka på sommarlovet. Jag försöker även sova ut ordentligt, och försöka minska tiden att sitta vid datorn. Innan var jag beroende av den, men det börjar gå bättre nu. Jag har säkert sagt detta tusen gånger men jag säger det igen, skolan går alltid först! Särkilt nu när jag ska börja 8:an och få betyg. Nog med det, igår shoppade jag med Indre, Jag köpte inte mycket alls. Förutom all frukt & Grönsaker som vi skulle ha till vår SPA - dag som vi hade idag. Det gick på 200 kr för allt vi behövde... Sen så köpte jag en sak till, som jag kommer visa er lite senare :) Efter shoppingen avslutades dagen med pappas goda mat. Love it! Det blev kycklinggryta med svamp, lök och championssåsen som blev över. Så det fick en smak av "Kinesiskt". Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0