Nendoroid-figurer!

Konnichiwa! Det fortsätter att ösa ner, vi som hade tänkt att grilla.
Jag har hittat massa söta Nendoroid-figurer på nätet att köpa! Dessa figurer kan bland annat ändra utseende.
Mina favoriter är Hatsune Miku och Yoko. Gillar även figurerna från K-on! De är också ganska dyra, men de är så söta så man kan inte låta bli♥ Och som väldigt många tror, så är det inga leksaker eller dockor utan samlarfigurer, och det är väldigt många som samlar på dom! Googla på Nendoroid figurer för att se flera! Pappa har skaffat ebay nu, så jag ska nog köpa några :)
Någon som samlar på Nendoroids figurer?


Man kan fixa till och ändra utseende på Nendoroids.
Här är Yoko!




Kommentarer
Postat av: Lovisa

sjukt söt blogg du har

2010-08-08 @ 15:25:47
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: PinkDolly

Sjukt söta.

Har en kompis som samlar på dom.



Hon har rätt många. ;o

Alltså, jag är pank.

Annars hade jag lungt köpt dom, älskarom. :D

2010-08-08 @ 15:34:15
Postat av: Moa/Morriz ;)

dom där dockarna är typ as söta! :*

vill haa ! (a)

/morriz

2010-08-08 @ 16:28:30
Postat av: olivia56 @ gSm

ska köpa ^-^

2010-08-08 @ 19:02:01
Postat av: Erika / SH'

Dom var sjukt söta! ;o

Vill också samla :D

2010-08-08 @ 20:44:03
Postat av: Älva

Jag samlar :)

Har tre stycken

2011-04-16 @ 10:07:09
URL: http://peaceews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0