Man joggar bäst i Rosa Puma-shorts!

Som rubriken lyder! Älskar mina mörkrosa puma shorts♥ Jag bruar jogga vart tredje dag (Om det inte är semester osv.) Och idag var det dags, och jag oggade den vanliga rundan ut för gatan, nerför backen, joggar längst stigen, förbi skolan och ut mot skolans parkering där bak och följer stigen, ner i skogen och upp för backen och sedan hem! Det är ca 2 km skulle jag gissa på. Och jag är usel på idrott, men idag klarade jag av att jogga hela rundan utan att behöva gå eller ta paus! Stort framsteg för mig haha. Dessutom var jag superförkyld! Sen mötte jag Matilda (En i min klass) påvägen upp för backen när jag nästan var hemma, men då var jag helt varm och huvudet dunkade! Sen efter jag hade joggat så älskar jag att ta ett glas mjöl (Drack nyss en halvliter mjök hehe, var väldigt törstig! 0,1 % också, och inte en 33 cl läsk som jag brukade ta innan ;) Snart så ska jag hoppa i duschen, en iskall dusch är precis vad jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Filip

hehe sant man joggar bäst i puma shorts och vem älskar inte sina fina pumisar :D

2011-01-14 @ 18:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0