Kyons syster!

Hello bloggen! Jag satt och kollade in ebay (Btw, måste övertala pappa att skaffa det) och då hittade jag bland annat världens sötaste figur! Den heter Kyons syster! Men ett minus är att den är rätt så dyr och går på minst 1000 kr + säljaren är från Japan så det kommer ta tid att få hem den. Frakten kostar ju 300 också! Men jag bara måste ha den, haha. Han tyckte att jag skulle vänta och tänka igenom om jag verkligen vill köpa det, för 1300 är ju inte så lite pengar. Så det inte blir som förra gången när jag köpte mitt nya Nitendo Dsi, vilket inte alls var så bra som jag trodde. Så kan det gå... men jag tror absolut inte att jag kommer ångra detta köp♥ Många tror också att detta bara är en vanlig leksak eller docka. Det är en samlarfigur, och det är väldigt vanligt att samla på sådana figurer. Dessutom är figurerna i begränsat antal och ganska svåra att få tag på. Men på ebay hittar man massor med personer som säljer olika anime-figurer! :)





Kommentarer
Postat av: supermickan

Heheh, mm...tänk igenom noga hannie, annars blir det inte så skojjsigt :/

2010-08-05 @ 21:12:56
Postat av: Sofie

Lite väl mycket pengar + det e ju så långt ifrån Sverige, det kommer ta väldigt lång tid.

Tycker inte det e värt så mycket pengar för en docka...

2010-08-06 @ 09:18:29
Postat av: luka

jag tycler att du ska leta lite till du kanske hittar samma docka mkt billigare ;)

2010-08-06 @ 11:27:51
URL: http://lukaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt docka, hur mycket kosstar den? :D

2010-08-06 @ 22:23:42
Postat av: Anonym

Så söt :)!

2010-08-06 @ 22:33:13
Postat av: Elisabeth (L)

Söt, men jag tkr att duh ska tänka igenom det först för om duh vill ha den så är den värd pengarna men annars så tkr jag att det är för dyrt för en sån grej!=)

2010-08-06 @ 23:05:46
Postat av: Diana

Aw. :3

2010-08-06 @ 23:33:12
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Hahah, den där har jag också spanat in på Ebay! ^^ Fast den är alldeles för dyr för mig :P

2010-08-09 @ 13:58:11
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0