Kinesisk mat + Bebiskläder

Det är absolut min favvomat! Men jag äter det inte så ofta, men om man åt det varje dag skulle det ju inte vara lika gott? + Det är inte särkilt nyttigt heller. Men idag fick det bli ett undantag! Dessutom så orkar man inte äta upp allt, så jag får äta resten imorgon. Efter en hel shoppingrunda så blir man verkligen hungrig! Dock så köpte jag inget, jag var den enda utan shoppingkassar :S Efter jag köpte armbanden blev jag pank! Men inne på H&M Hittade jag en jättesöt vit top med Hello Kitty på i Silver + matchande trosa! Så underbart söt, men tyvärr fanns den bara i 130/140! Får åka till Familia och se om de har den där, för jag MÅSTE ha den! :o Sen så handlade vi lite kläder till min söta lillkusin Etta! Det blev en klänning med Hello Kitty på (Mitt val hihi), en rosa tröja och ett matchande hårband med en rosett på! Tyvärr var alla storlekar för stora! Men vi köpte 74 åt henne, och hon har 68. Så det tar inte så lång tid förrän hon växer i de. Supersöt med Bebisar som har för stora kläder på sig!♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0