Hello Kitty pärm!

för drygt två veckor sen var mina föräldrar och handlade och då passade dom på att köpa en ny musikpärm åt mig! Min gammla pärm är så trist och lite sönder. Så de köpte en Hello Kitty pärm! Hur söt och gullig som helst♥
Jag är framme nu hos farmr och farfar :) Sen i veckan hade jag tänkt shoppa och ha sovis med Luka och träffa Indre och ha Spa-dag! Kortet är ju klart nu, så vi ska hämta ut det sen när jag kommer hem. Måste köpa ett par nya thights och linne! Sen så ska jag nog handla lite saker till min nyfödda kusin :) Hon föddes den 20 juni, var 54 cm och vägde drygt 3100 gram. Längtar efter att få träffa henne, det blir om 3-4 veckor. Det blir flyget som gäller, eftersom dom blir i London. Jag gjorde även en söt liten mössa åt lillkusinen som heter Etta. Sen ska hon få ett hello kitty mjukisdjur och andra saker, bortskämda sötnos haha!<3






Kommentarer
Postat av: Amandaaah'

Okejj. <3

2010-08-01 @ 20:50:06
URL: http://amandaatgsm.blogg.se/
Postat av: ToMo

haha okej ;) <3

2010-08-01 @ 22:37:44
Postat av: xD

Gullig:D



//Katterna

2010-08-06 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0