Kallt och ännu flera paket!

Just nu är det morgon och det är väldigt kallt där ute, det är -3 grader och frosten glittrar fint där ute.
Jag har varit riktigt förkyld nu i två veckor men den verkar gå över :) Har dessutom hostat och nysst också.
Har varit i England också för 2 veckor sen så jag ska visa er bilder från semestern senare ^^
Nu ska jag snart till skolan men halsduk, vantar, vinterjackan och öronskuffar. Seriöst så kallt tycker jag det är xD
Sen ska jag få 2 paket på posten troligen imorgon eller i övermorgon :) Jag beställde två klarinett böcker och en av dom klarinettböckerna var en high school musical så nu får jag lära mig spela det på min klarinett ^^ Längtar :D
Sen så vann jag ett bud på tradera för ett tag sen så fick pappa hjälpa mig ju eftersom jag är inte 18 ;) Så det ska komma när som helst :) Var i helgen på väla (Shoppingcenter i Helsingborg) Handlade nya jeans, svart kofta med päls, Svart nagellack, vitt nagellack osv :) Älskar mitt svarta nagellack ^^ Vi har haft så mycket läxor också :( Mer än 5 st på en vecka! Lite överdrivet :/ Hade Franska till idag och biologiprov till imorron och Engelska till torsdag m.m



Mina läxor :/
     Aaa


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Till och med jag får inte så mycket läxor och det är jag glad för att det skulle jag inte hinna

2009-10-14 @ 15:14:05
URL: http://maggangaggans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0